ledererwirt – landgasthof zu post (st. lambrecht)

22 Jun

am freitog woa ma scho wieder essen! uns gehts guat…da lederer – wieder a lokal in unmittelbarer umgebung – is vor kurzem neu eröffnet wurdn und so haumma gsogt, do miass ma hin 🙂 die fotos haum ausnahmsweise wieder amoi „handyqualität“… haum die kamera vergessen 😉

als vorspeise hots geben carpaccio vom gekochten tafelspitz mit krenrahm und kernöl:

DSC_0017

sehr lecker – i bin ka fan von gekochtem fleisch, oba do woa so vü feines soßerl drauf, do hätt sunst wos drunter sein kinnan, häts mir gschmeckt. in spatz woas fost a bissl zu scharf…die soße in kombination mitn kernöl oba supa! wir haum scho überlegt, wo ma des überoi dazua mochn kunnt…z.b. geräucherten forelle…

als hauptspeisen haumma amoi huftsteak:

DSC_0019

und glei zwa moi des rumpsteak:

DSC_0023

jedes mit schene rosmarinkartofferl und an feinen gemüse mit an guatn biss. und ana recht leckeren kräuterbutter! is fleischerl woa – olle drei stickl übrigens – perfekt aufn punkt gebraten und super gewürzt.

amoi haumma noch ghobt den lauwarmen gemüsesalat mit gebratenen putenstreifen, avocados und frischkäse:

DSC_0021mei des woa wos guates. mir gfoit des, wenn ma am gemüse siegt, dass es selber – und frisch – gschnitten is! es muass net ois aufn millimeter gleich groß sein! die avocado – wahrscheinlich da ganze salat – woa mit ana feinen senfsauce obgmocht, da frischkäse supa obgschmeckt…sowos gibts bei uns daham oft zu erdäpfl oder aufs brot 🙂 und die putenstreifen perfekt brotn und a mit der leckeren kräuterbutter mit vüüüü pertersü :). die avocado woa übrigens perfekt reif und hot genau so gschmeckt 😉

und weil ma sich jo sunst nix gönnt, gibts noch vier verschiedenen desserts 😉

das „gebranntes kernöl“ wie crème brûlée und an ziemlichen sauren beerenröster 🙂 i sog jo imma, sauer mocht lustig, außerdem is meistens sehr gsund, wenns sauer is, in spotz woas a spur zu lustig! die creme hot vui guat gschmeckt! eventuell a spur zu dünn für a crème brûlée oba des woa jo a net da name…vielleicht woa die zuckerkruste a µ zu dick…sunst spitze!DSC_0024daun haumma noch ein grieß-flammerie mit marinierten kirschen, a sehr fein! super flaumig und perfekt gesüßt.
DSC_0026

ein dunkles schokomousse haumma noch, mir persönlich a spur zu süß, i wuits zeast a bestellen, oba davon obhängig mochn, aus welcher schoki die sache is…i hätt nur bei wirklich dunkler schoki zuagschlogn 😉
DSC_0027

und daun für mi noch a „klans“ marillenknöderl mit butterbrösel:DSC_0025mei, wenns a bissl klaner gwesen warad is knöderl, warad i a net böse gwesen 🙂 oba net, weils net guat woa – gaunz im gegenteil, oba i woa scho sooo vui :). sehr leckerer teig, net zu süß und die brösel…haum SUPER lecker noch butter gschmeckt, i hob net amoi a futzerl über lossn!

der wirt is is beste beispiel dafür, dass ma sochn, die ma gern mocht a guat mocht! und do geh i lieber in a guats wirtshaus, wo i waß, dass es essen saugeil is, als in a „haubenlokal“ wo ma sich an der auszeichnung ausrostet und glaubt, ma hot die kunden jo sowieso.

Advertisements

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s

dekotopia

DIY ohne Glitter und Schmetterlinge

Taste'N'Chew

Schmecken, kauen...und...

widerstandistzweckmaessig

was ich alles nicht mehr hinnehmen will

Schmankerlblog

Food Good? Mood Good!!

Törtchenfieber

Ideen und Beiträge zum Thema Backen und süße Leckereien

Küchenereignisse

We cook whatever it takes to serve the gusto

Cole & Marmalade

Welcome Cat People!

Dirndlkost

Regionale Kostbarkeiten und Köstlichkeiten

super Klumpert

Kuriose Alltagsgeschichten

LISI & LEON

Wo Wien am leckersten is(s)t

Life Is Full Of Goodies

Food- & Travelblog by Mara Hörner

Schokohimmel

Noch ein Blog übers Backen und Genießen? Aber ja! Und über die vielen anderen kleinen Dinge, die das Leben schöner machen…

LieberBacken

Kochen. Backen. Genießen.

%d Bloggern gefällt das: