rund ums kochen, essen, lesen, filme, gott und die wöt…

mei, wos i kochbücher hob! und so schene  büdl drinnen. und daun gibts nur „mei, des is ma zu aufwendig“, oder „i glaub, des kaun i net“ und ma kocht daun doch nur immer des, wos ma kennt. die idee woa also, ois in an kochbuch zu markieren, des ma sich vorstellen kunnt, dass mas so im gasthaus bestellt. egal, ob vü aufwand oder komische zutaten. und dann wird anfoch davon wos kocht…mittlerweile kauf i nimma so vü kochbücher, weil i eh noch immer net jedes rezept ausprobiert hob, des i ma vorgnumman hob oba i hob auf jeden foi die angst obglegt, de ma vor an rezept haum kann 🙂

 

und wenn i amoi wieder „fein“ essen geh, wurscht ob in an gasthaus oder an haubenlokal, moch i a ganz gern fotos davon. hin und wieder sogoa a längerer bericht dazu, wenn ma wos extrem guat gfoit.

 

ans vo meine hobbies is daun noch kino, filme, fernsehen. unglaublich, dass maunche leit immer noch behaupten, fernsehen bildet nicht 😉 deswegen ob und zu amoi a trailer von an frisch gesehenen film. und wenn i daun doch noch ob und zu dazu kumm, dass i wieder amoi a buch lies, daun schreib is jetzt in mei leseliste. is vui interessant am jahresende, wenn ma siegt, wie vü – oder wenig – ma is ganze joa glesen hot.

der blog do hot also absolut kan kommerziellen hintergrund und is in erster linie a online-rezeptheftl für mi söwa. drum is es ma a wurscht, wenn die fotos moi net so schen san. wenn werbung vorkummt, daun für sochn, die i wirklich guat find – oda eben a net 🙂 i gfrei mi oba natürlich trotzdem über jedes „like“ und jeden kommentar, so is daun a net, gö 🙂

danke fürs lesen. marie-luise

 

PS.: wers nicht lesen kann, hat pecht gehabt, steirer reden – und schreiben – eben gern, wie ihnen der schnabel gewachsen ist ❤

Werbeanzeigen

2 Antworten to “rund ums kochen, essen, lesen, filme, gott und die wöt…”

  1. biiirgit 16. Dezember 2014 um 07:00 #

    Huhu, ich hab dich für den Liebster Award nominiert http://mylittlekitchenchaos.wordpress.com/2014/12/16/what-liebster-blog-award-nominierung-huiii/
    Bei deinen Blogs kann einem nur das Wasser im Mund zusammen laufen 🙂
    LG Birgit

    • diesesjenesmeines 16. Dezember 2014 um 07:31 #

      na bumm! danke dir 🙂 muass ma die spielregeln am obnd genauer anschauen!

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden /  Ändern )

Google Foto

Du kommentierst mit Deinem Google-Konto. Abmelden /  Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden /  Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden /  Ändern )

Verbinde mit %s

appetitaufzuhause

Blog über gesundes Backen und Kochen, vegetarisch.

Taste'N'Chew

Schmecken, kauen...und...

SUPERKLUMPERT

Kuriose Alltagsgeschichten

LISI & LEON

Wo Wien am leckersten is(s)t

Life Is Full Of Goodies

Food- & Travelblog by Mara Hörner

Schokohimmel

Noch ein Blog übers Backen und Genießen? Aber ja! Und über die vielen anderen kleinen Dinge, die das Leben schöner machen…

%d Bloggern gefällt das: