Tag Archives: suppe

gulaschsuppe

6 Jan

für 4 ordentliche portionen:

  • 300 g rindfleisch (wadschinken, gulaschfleisch oda so 😉 )
  • 150 g zwiebel
  • 30 g paprikapulver edelsüß
  • 1 el tomatenmark
  • 1,5 l rindsuppe
  • 4 klane knoblauchzechn
  • 250 g speckige erdäpfl
  • öl, essig
  • salz, pfeffer, majoran, kümmel
  1. fleisch in 1-2 cm große würferl schneiden.
  2. zwiebel klan würfeln und in 8 el öl goldgelb rösten.
  3. hitz zruck drahn, tomatenmark und paprikapulver einrühren und glei mit an schluck essig ablöschen.
  4. suppe dazugießen und aufkochen lassen.
  5. fleisch dazugeben und guat durchrühren.
  6. knoblauch zerdrücken und gemeinsam mit salz, pfeffer, kümmel und majoran zur suppe geben.
  7. bei klana hitze ca. 25 min. köcheln lassen.
  8. dawal die erdäpfl schälen und in klane würferl schneiden.
  9. de kumman dann a zur suppe – und noch amoi 25 min. köcheln lassen.
  10. abschmecken und jausnen!

gulaschsuppe

des rezept hob i ausn gusto ausgschnitten und hot für silvester super passt. i hob nur weniger fleisch gnumman als im rezept gstaundn is (verhältnis fleisch zu zwiebel is oba natürlich gleich blieben!). woa sehr guat und moch i bestimmt wieder amoi 🙂

karottensuppe mit knusperkerndl

16 Jan

für 2 portionen:

  • 300 g karotten
  • 1 zwiebel
  • 10 g butter
  • 1/2 el (gelbes) curry
  • 1/2 l gemüsesuppe
  • 1 kleiner sternanis
  • 2 el joghurt
  • 1/2 el mehl

für die kerndl:

  •  1/2 tl salz
  • 1/2 tl rohrzucker
  • 40 g verschiedene kerndl, nüsse, samen
  • 1 eiklar

 

  1. die karotten putzen und in dünne scheiben schneiden.
  2. zwiebel schälen und fein hacken.
  3. butter in an topf schmelzen, zwiebel kurz anrösten.
  4. curry dazugeben und mitrösten und dann mit suppe aufgießen.
  5. karotten und sternanis dazu geben und ca. 30 min köcheln lossn.
  6. dawal für die kerndl is rohr auf 180° ober- und unterhitze vorheizen.
  7. salz, zucker, die nüsse/ samen und is eiklar guat mitanaund vermischen und auf a backblech verstreichen.
  8. für 6-8 min. ins rohr damit und nochn abkühlen in stickl brechen.
  9. sternanis aus da suppe nehmen.
  10. joghurt mitn mehl glattrühren, in die suppe rühren und ca. 5 min. kochen lassen.
  11. die suppe nach wunsch pürieren und mit salz abschmecken.

karotten-curry-suppe.jpg

jedes moi wieder vergiss i, dass mei gelbes curry a recht „würzig“ is und dawisch immer moi wieder a bisserl zvü 🙂 oba scharf is jo guat im winter, do suits an weniger koit sein. und weil mir eigentlich eh imma koit is, passts daun eh erst wieder, wenns sche schoaf is 🙂

die suppe woa ganz gut, die kerndldinger…najo, brotchips wären wahrscheinlich besser gwesen. des rezept hob i desmoi ausn grünen kochbuch vom spar.

linsensuppe

16 Jan

für 4 ordentliche portionen:

  • 1 große zwiebel
  • 3 mittelgroße karotten
  • 200 g (rote) linsen*
  • 1 l gemüsesuppe
  • 1/2-1 tl harissa
  • 1 el tomatenmark
  • 1/2 tl edelsüßes paprikapulver
  • 1 el kümmel
  • 2 knoblauchzechn
  • 2 el sauerrahm od. joghurt
  • saft von 1 zitrone
  • salz
  • olivenöl
  • ggf. petersü zum dekorieren
  1. zwiebel und karotten in feine würferl (oder mitn gemüsehobel in stifterl) schneiden.
  2. knoblauch schälen und fein hacken.
  3. zwiebel in a bissl an olivenöl anbraten, karotten dazu geben und mitdünsten.
  4. die linsen waschen, in topf geben und mit suppe aufgießen.
  5. harissa, tomatenmark, paprika, kümmel und knoblauch dazu geben, guat durch rühren und ca. 20 min. zuadeckt köcheln lassen (bis die linsen bissfest san).
  6. amoi mitn pürierstab einifoahn, oda des ganz weglassen. i mogs, wenn a bissl wos davon feiner is und da rest noch „zum beißen“.
  7. mit zitronensaft und salz abschmecken und mit an klecks sauerrahm oder johgurt sowie petersü anrichten.

linsensuppe.jpg

guat woa sie! i mog linsen sowieso vui gern…und gsund sans a, hob i gheat 🙂

*lt. rezept rote linsen, i hob gelbe gnummen 🙂

nudel-gemüsesuppe

23 Mai

also normal braucht ma für sowos wirklich ka rezept. ois wos ma an gemüse zu hause hot wie erbsen, karotten, zwiebel, kraut, radieschen, karfiol, kürbis, süßkartoffel, paprika…in streiferl schneiden und in ana gemüsesuppe bissfest kochen und asianudeln dazu geben. ggf. mit a bissl chili würzen und desmoi hob i noch a poa würferl tofu dazugegeben…

gemc3bcsesuppe-mit-tofu.jpg

sowos gibts bei mir oft, des geht schnö und mocht a bissl warm…irgendwie hob i echt a problem mit meiner körperwärme…

ronensuppe

29 Okt
  • 250 g ronen
  • 350 ml gemüsesuppe
  • am spritzer zitronensaft
  • 2 el oberskren
  • salz, pfeffer

 

  1. ronen schälen und in würferl schneiden.
  2. in da gemüsesuppe kochen, bis sie weich san.
  3. mehr oder weniger fein pürieren und mit salz, pfeffer und zitronensaft abschmecken.
  4. mit je an el oberskren im teller anrichten und essen.

ronensuppe

jo…woa net so meins. net, dass es schlecht woa, oba…jo ma muss jo a net ois mögen 🙂

erdäpfelsuppe (gusto)

20 Apr
  • 1 klane zwiebel
  • 200 g mehlige erdäpfl
  • 900 ml gemüsesuppe
  • 100 ml weißwein
  • 250 ml schlagobers
  • 1 halbe stange lauch
  • 3-4 scheiberl bauchspeck
  • 1 tl butter
  • majoran
  1. zwiebel und erdäpfl schälen und in 1 cm große stickl schneiden.
  2. suppe mit wein aufkochen.
  3. gemüse dazu geben und kochen, bis es weich is.
  4. lauch und speck in dünne scheiben / stücke schneiden.
  5. in da butter anbraten.
  6. suppe pürieren.
  7. schlog dazu geben.
  8. mit salz, pfeffer und majoran abschmecken.
  9. mit lauch und speck bestreuen und essen!

IMG_9871.JPG

sehr weinlastig des ganze – oba total lecker! im originalrezept san noch champignons beim lauch – stottn speck 😉 oba mit speck woas sicher besser!!

 

süßkartoffelsuppe mit kokosmilch

19 Dez
  • 1 süßkartoffel
  • 200 ml kokosmilch
  • 200 ml orangensaft
  • frischen ingwer
  • kurkuma, glücksgewürz
  • 3 scheiben roggenbrot
  • cheddar
  • salz, pfeffer
  • olivenöl, evtl. butter
  1. die süßkartoffel schälen und klan schneiden und in a bissl an olivenöl anbraten.
  2. mit orangensaft und kokosmilch ablöschen und weich kochen.
  3. die brote ggf. buttern oder direkt mit cheddar belegen und mit glücksgewürz bestreuen.
  4. für so laung ins heiße rohr, bis da käs die gewünschte konsistenz hot.
  5. suppe fein pürieren und mit kurkuma, geriebenen ingwer, salz und pfeffer abschmecken.
  6. brote zur suppe jausnen.

süßkartoffelsuppe.JPG

hob jo mei projekt gewürzadventkalender a bissl einschlofn lossn. a joa oda so…hob oba jetzt wieder amoi a poa rezepte in da hinterhand zum nachkochen. die herrschaften von sonnentor haum jetzt jede menge rezepte online…daun do a bissl improvisiert; stott mango- orangensaft und stott den garnelen die käsbroterl. die suppe is superfruchtig mit ana leichten ingwernote (hob wirklich nur an 1/2 tl gnumman). superlecker.

kürbissuppe mit maroninockerl (jamie oliver)

9 Nov

für die suppe:

  • 1/2 zwiebel
  • 1 tl chiliflocken
  • 2 prise rosmarin
  • 1 hühnersuppenwürfel
  • öl
  • 1/2 klanen hokkaido
  • 1-2 karotten
  • 200 g kichererbsen aus da dose/ ausn glas

 

für die nockerl:

  • 100 g vorgekochte kastanien
  • 100 g (dinkel-)mehl + a bissl mehr
  • 1 gestrichener tl backpulver
  • 1 hühnersuppenwürfel
  • muskat, pfeffer
  1. zwiebel, möhrchen und kürbis klan schneiden.
  2. zwiebel in a bissl an öl anschwitzen.
  3. kürbis hinterher und kurz mitschwitzen.
  4. suppenwürferl, chili und rosmarin dazu geben und mit 500 ml wasser aufgießen.
  5. kichererbsen und möhrchen dazu geben und bei mittlerer hitze so laung kochen, bis ois sche weich is.
  6. für die nockerl die maroni in an mixer geben und klan mochn.
  7. mit mehl, backpulver und dem suppenwürferl vermischen und mit 100 ml wasser zu an schen teig verkneten.
  8. nockerl mochn und auf a bemehltes teller / brettl geben.
  9. wasser aufkochen und die nockerl für 7-10 min. (je noch größe) kochn.
  10. die suppe daun fein pürieren und noch amoi abschmecken.
  11. die nockerl fest mit muskat würzen und in salbeibutter schwenken.
  12. essen!

kürbissuppe.JPG

oiso. zu wenig wasser = püree statt suppe 😉 i hob stott die karotten a fertige (eingfrorene) karottensuppe gnumman. im originalrezept steht a butternuss- und net hokkaido kürbis. daun nur die hälfte vom kernfreien teil…i glaub i hob scho vo haus aus a bissl zvü kürbis. oba des passt scho. da herr oliver hot sichs a leichter gmocht mit den nockerl und ausn teig zwa wirschtl gmocht und de in 2 cm launge stickl gschnitten. geht daun natürlich schneller 😉 leider hot ma von die maroni nimma so vü gschmeckt, oda guat woas trotzdem! und zum thema fotoschönheit…ähm jo. schaut aus, wie…. egal 😀

und weil i scho wieder aungst ghobt hob, dass ma verhungern, hob i noch zwa käsbtot ins rohr gschoben zum dazu jausnen 😀

rote-linsen-suppe (servus in stadt & land)

30 Sep
  • 1 große zwiebel
  • 3 mittelgroße möhrchen
  • olivenöl
  • 200 g rote linsen
  • 1 l gemüsesuppe
  • 1 el rote currypaste (oder mehr…)
  • 1 el tomatenmark
  • 1/2 tl süßes paprikapulver
  • 1 el kümmel
  • 2 knoblauchzechn
  • salz
  • 2 el sauerrahm
  • saft von 1 zitrone

 

  1. zwiebel und karotten klan schneiden.
  2. knoblauch schälen und halbieren.
  3. zwiebel in a bissl an olivenöl glasig dünsten.
  4. karotten dazu geben und mitdünsten.
  5. linsen waschen und zum gemüse geben.
  6. mit suppe aufgießen, currypaste, tomatenmark, paprikapulver, kümmel und knoblauch dazu geben und guat durchrühren.
  7. ca. 20 min. köcheln lossn, bis die linsen schen weich san.
  8. mit salz abschmecken.
  9. sauerrahm untermischen und mit zitronensaft abschmecken.
  10. (ma könnte die suppe a pürieren…)

rote-linsen-suppe-1rote-linsen-suppe-2

weil die linsen für uns noch net genug woan, haumma noch semmelknöderl eintaun 🙂 also selten hot mich a rezept so überrascht. des woa sooo guat 🙂 die linsen woan scho schen weich, dass ma beim essen net sogn hätt kinnan, obs karotten oder linsen san, auf de ma grod beißt. beim nächsten moi moch i a spur weniger kümmen, i mog den geschmack gern, da rene eher net…oba gessen hot ers trotzdem brav 😉 erinnert a bissl an a erdäpflgulasch, deswegen werd i beim nächsten moi vielleich a frankfurter einischneiden…da rene hot a gmant, dass es mit schwammerl sicher a guat is (wenn ma schwammerl mog 😉 ).

im originalrezept ist übrigens harissa stott da curry-paste…des hob i leider net gfundn, woa oba sicher genau so guat 🙂 und gegen ende der kochzeit hob i noch amoi an schluck wasser  dazu geben, es woa ma grod a spur zu dick.

speckfafalsuppe (servus in stadt & land)

6 Jan

für 8 portionen (!):

für die fafal (spätzle):

  • 250 g griffiges mehl
  • 250 g glattes mehl
  • 5 eier
  • salz, pfeffer, muskat

 

  • 100 g speckwürferl
  • 1 fein geschnittenen zwiebel
  • bissl öl zum rösten
  • 2 gehackte knoblauchzechn
  • rindsuppe
  • schnittlauch
  1. für die fafal / spätzle olle zutaten verkneten und mit an spätzlesieb ins kochende salzwasser reiben.
  2. einmal aufkochen lossn und im kalten wasser abschrecken.
  3. die speckwürferl mitn klan gschnittenen zwiebel in a bissl an öl anrösten, daun die klan gschnittenen knoblauchzechn dazu geben und kurz mitrösten.
  4. speck mit die spätzle in suppenteller anrichten, mit heißer suppe übergießen und mit schnittlauch bestreuen…

speckfafalsuppe.JPG

jo mei…san spätzle mit speck und zwiebel in da suppe 🙂 schmeckt oba saulecker! beim nächsten moi, wenn spätzle übrig bleiben, gibts sowos wieder 🙂